Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Caty Larsson - 6 juni 2013 18:22

Jag har inte bloggat på nästan ett år och dom flesta inläggen var as korkade så därför har jag tagit bort dom. Men det har hänt sjukt mycket bl.a en familjemedlem har gått bort så jag har inte orkat blogga.

Så därför tänkte jag börja om från början.

När en av dom personerna som jag älskade dog, så trodde jag att det var slutet.

Men man måste gå vidare. 

Jag trodde ÄRLIGT att det var slutet, men också en början på ett nytt liv.

Jag kan inte säga om det är ett bra eller dåligt liv. Både och. Men  jag saknar personen sjukt mycket.

Ni undrar säkert vem det är som har gått bort men...

Jag känner faktiskt inte för att skriva det.


Jag kommer att starta ett nytt "bra" bloggliv och kommer att försöka att blogga så ofta jag kan-

Men som sagt: Jag är ju Caty Roe blah blah blah...

Men ha´re gött så ses vi  

Presentation


This is my FUCKING life
BABY!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Familj


Ovido - Quiz & Flashcards